Usein kysyttyä


Haluatko tietää lisää extra-ohjelmasta?
Saat täältä tarkkaa tietoa rekisteröitymisestä sekä pisteiden keräämisestä ja lunastamisesta.
   

Yleistä


Mikä extra on?
Extra on palkinto-ohjelma, jossa voit kerätä pisteitä ostamalla ohjelmaan kuuluvia Bosch-tuotteita. Näillä pisteillä voit lunastaa palkintoja upeasta valikoimasta.

Miten extra toimii?
Saat pisteitä jokaisesta extra-ohjelmaan kuuluvasta Bosch-autotuotteesta. Pisteillä voit lunastaa hienoja palkintoja. Ilmoita rekisteröitymisen yhteydessä tai asetuksissa asiakasnumero jolla teet ostoksia tukkuriltasi. Saat extra-pisteitä aina kun teet ehdot täyttäviä Bosch-autotuoteostoja valitsemaltasi tukkurilta. Pistesaldosi päivittyy jatkuvasti.

Kuka voi osallistua extraan?
Vain korjaamojen omistajat voivat osallistua palkitsemisohjelmaan.

Onko ohjelmassa jäsenmaksua?
Ei, osallistuminen on täysin ilmaista.
 

Rekisteröityminen


Miten extraan rekisteröidytään?
Rekisteröityminen extraan käy seuraavien ohjeiden avulla:
  1. Mene osoitteeseen www.extra-bonus.fi ja valitse "Rekisteröityminen". Jos sinulla on jo käyttäjätili extraan, napsauta ”Unohtuiko salasanasi?” -linkkiä, jolloin lähetämme sinulle uuden salasanan.
  2. Täytä tarvittavat tiedot rekisteröitymislomakkeeseen. Sähköpostiosoitteesi toimii käyttäjätunnuksenasi.
  3. Saat sähköpostiviestin, jonka avulla voit määrittää henkilökohtaisen salasanasi. Tämän jälkeen rekisteröityminen on valmis.
  4. Lisäksi lähetämme sinulle tervetuliaispaketin, jossa on lisätietoja extra-palkitsemisohjelmasta.
Mitä saan, kun liityn extraan?
Kun liityt extraan, saat automaattisesti 500 pistettä tilillesi.

Miksi minun täytyy antaa yhteystietoni?
Sinun täytyy antaa yhteystietosi, jotta voimme tiedottaa päivityksistä, kampanjoista ja muista tärkeistä asioista. 
 

Pisteiden kerääminen


Miten kerään pisteitä?
Saat pisteitä ostamalla ehdot täyttäviä Bosch-autotuotteita valitsemaltasi tukkurilta.
 
Kuinka paljon pisteitä saa kutakin tuotetta kohden?
Extrassa on laaja katsaus ohjelmaan kuuluviin tuotteisiin ja niistä saataviin pistemääriin. Voit tutustua luetteloon kohdassa extra-tuotteet.

Mistä näen keräämäni pistemäärän?
Kirjaudu tilillesi käyttäjätunnuksellasi ja salasanallasi ja katso kohtaa pistehistoria.

Milloin pisteet hyvitetään tililleni?
Samana päivänä kun ostit tuotteen.

Vanhentuvatko keräämäni pisteet jossakin vaiheessa?
Kyllä. Tilillesi hyvitetyt pisteet vanhentuvat seuraavasti: kuluvan vuoden loppu + kaksi vuotta. Esimerkiksi vuonna 2015 kerätyt pisteet vanhentuvat 31.12.2017. Pisteiden vanhentumisesta ilmoitetaan etukäteen sähköpostitse. Näin sinulle jää reilusti aikaa pisteiden hyödyntämiseen.

Voitteko hyvittää vanhentuneita pisteitä uudelleen?
Vanhentuneita pisteitä ei valitettavasti voida hyvittää uudelleen. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa vaivaa.
 

Palkintojen lunastaminen


Mitä palkintoja voin saada?
Voit lunastaa pisteilläsi palkintoja laajasta valikoimasta, joka kattaa tuotteita kodinelektroniikasta kodintuotteisiin ja puutarhavälineisiin. Voit tutustua kaikkiin palkintoihin kohdassa Palkinnot sisäänkirjautumisen jälkeen.

Milloin voin tilata palkinnon?
Rekisteröitymisen jälkeen voit lunastaa haluamasi palkinnon heti, kun tarvittava pistemäärä on kertynyt tilillesi.

Miten tilaan palkintoja?
Voit tehdä tilauksen valitsemalla haluamasi palkinnon ja lisäämällä sen palkintokoriisi. Sinun täytyy olla kirjautuneena tilillesi. Tilausprosessi käynnistyy automaattisesti. Vahvista, että olet korjaamon omistaja, tarkista toimitusosoite ja napsauta Lähetä tilaus. Saat 24 tunnin kuluessa sähköpostitse tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Onko mahdollista saada lisämaksusta palkinto, johon tilille kerätyt pisteet eivät riitä?
Pisteiden täydentäminen lisämaksusta ei valitettavasti ole mahdollista.

Joudunko maksamaan toimituskuluja?
Et, toimitus on ilmainen.

Kuinka kauan tilauksen toimitus kestää?
Palkinnon toimitus voi kestää 3 viikkoa. Jos olet lähettänyt tilauksesi yli 3 viikkoa sitten, ota yhteyttä palvelukeskukseen sähköpostitse info@extra-bonus.fi ja palaamme asiaan mahdollisimman nopeasti. Palvelukeskus palvelee maanantaista perjantaihin klo 10–17.

Voidaanko palkintoni toimittaa toiseen maahan?
Ei, palkinnot toimitetaan vain siihen maahan, joka on ilmoitettu yrityksesi rekisteröidyksi kotipaikaksi.

Voinko palauttaa palkinnon, jos muutan mieleni?
Palkinnon palauttaminen ei valitettavasti ole mahdollista.

Mihin voin ottaa yhteyttä, jos toimitus on viallinen?
Jos tuote on viallinen, ota yhteyttä palvelukeskukseemme sähköpostitse info@extra-bonus.fi ja palaamme asiaan mahdollisimman nopeasti. Palvelukeskus palvelee maanantaista perjantaihin klo 10–17.

Mihin voin ottaa yhteyttä, jos tilauksessa ilmenee ongelmia?
Jos tilauksessa ilmenee ongelmia, ota yhteyttä palvelukeskukseemme joko sähköpostitse info@extra-bonus.fi. Tämän tulee tapahtua 30 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta, ja palaamme asiaan mahdollisimman nopeasti. Palvelukeskus palvelee maanantaista perjantaihin klo 10–17.
 
 

Oma tilini


Olen unohtanut salasanani. Mitä teen?
Napsauta linkkiä Unohtuiko salasana. Anna seuraavalla sivulla extrassa käyttämäsi sähköpostiosoite. Saat heti sähköpostiviestin, jonka avulla voit määrittää uuden salasanan.

Kuinka kauan tilin aktivoiminen kestää?
Rekisteröitymisen jälkeen saat vahvistusviestin. Tilisi aktivoituu heti, kun vahvistaminen on suoritettu.

Miten vaihdan salasanani?
Jos haluat vaihtaa salasanan, kirjaudu tilillesi ja mene kohtaan Henkilötiedot.

Miten ilmoitan korjaamoni osoitteenmuutoksesta?
Kirjaudu tilillesi käyttäjätunnuksellasi ja salasanallasi ja muuta tietoja kohdassa Henkilötiedot.

Sähköpostiosoitteeni on vaihtunut, miten päivitän tiedon?
Sähköpostiosoitteen vaihtuessa sinun on otettava yhteyttä palvelukeskukseemme sähköpostitse extra-bonus@metz.dk. Palvelukeskus palvelee maanantaista perjantaihin klo 10–17.

Tililtäni puuttuu pisteitä. Mihin ne ovat kadonneet?
Tarkista tilisi pisteet huolellisesti. Jos pisteitä vaikuttaa vieläkin puuttuvan, ota yhteyttä palvelukeskukseen extra-bonus@metz.dk.

Voinko siirtää pisteitä tililtä toiselle?
Henkilötietojesi ja tilisi tietoturva ovat meille kaikki kaikessa. Tästä syystä pisteiden siirtäminen tililtä toiselle ei valitettavasti ole mahdollista.
 

Tekniset ongelmat


Miksi extran sähköpostiviestit näkyvät virheellisesti?
Viestien näkyminen oikein riippuu sähköpostiohjelman ja selaimen asetuksista. Extran sähköpostiviestit lähetetään multipart-viesteinä eli HTML- tai TXT-muodossa. Jos HTML-muotoiset viestit eivät näy oikein (esim. kuvat ovat rikki, koko on omituinen tai tekstiä puuttuu), muuta selaimen asetuksia tukemaan TXT-sähköpostiviestejä.

Miten tietojani käsitellään?
Kohdassa Tietosuojakäytäntö on tietoa tietojen käsittelystä.
 
 

Jäsenyyden irtisanominen


Miten voin irtisanoa extra-jäsenyyteni?
Voit irtisanoa jäsenyytesi lähettämällä kirjallisen ilmoituksen palvelukeskukseen sähköpostitse osoitteeseen extra-bonus@metz.dk. Jotta irtisanoutuminen sujuisi mahdollisimman nopeasti, ilmoita viestissä osallistujan nimi (ja rekisteröity sähköpostiosoite) ja syy irtisanoutumiseen.